14 July 2012

Body Shop - SALES AND MORE...

Καλημέρα καλημέρα κοριτσάκια μου!!!! 
Τι μου κάνετε?? Ελπίζω να μην υποφέρετε όπως εγώ .... με έχει ταράξει αυτός ο καύσωνας και δεν μπορώ να πάω να λιαστώ και στην παραλία!!  :( sad times!!! anyway!!! 
Ας πούμε κάτι πιο ευχάριστο να αλλάξουμε διάθεση και να "δροσιστούμε " ;)
Εχθές το πρωί έλαβα ένα email από το Βody Shop και πολύ χάρηκα!!! 
Με ενημέρωναν οτι έχουν ήδη ξεκινήσει προσφορές στα καταστήματα τους σε αρκετά από τα προιόντα τους και οτι από Δευτέρα ξεκινάνε και επίσημα οι εκπτώσεις που θα κυμαίνονται σε όλα τα προιόντα στο 20% !!! Μέσα στο διάστημα από 15/7 εώς 28/7 εκτός από τις προκαθορισμένες εκπτώσεις θα μπορούμε να βρούμε και πολλά από τα αγαπημένα προιόντα μας σε ειδικές προσφορές οι οποίες όμως θα συνεχιστούν μέχρι και τα τέλη Αυγούστου!!! :) :) 

Τα νέα είναι πολύ ευχάριστα κοριτσάκια μου!!! Μπορούμε λοιπόν να προμηθευτούμε ότι θέλαμε τόσο καιρό αλλά δυστάζαμε!!! 

Γιαυτό τρέξτε να προλάβετε!!!!! 
Εγώ θα πάω να κάνω ένα μεγάλο στόκ από το λατρεμένο μου αρωμα "White Musk Libertine" το οπoίο από τότε που μου το έκαναν δώρο δεν το αποχωρίζομαι ποτε... και συν της άλλης καίει καρδιές..!!! ;) 

Κάντε λοιπόν το μικρό σας ταξιδάκι εώς το Body Shop που βρίσκεται κοντά σας και να είστε σίγουρες πως θα ανταμειφθείτε και με το παραπάνω!!! 

Περιμένω τα νέα σας και φυσικά να μου εκμυστηρευτείτε τι ψωνίσατε!!! 


Σας φιλω γλυκά !!! 

Καλά ψώνια κοριτσάκια μου!!! 

Κατερίνα xoxo

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...