20 October 2012

BU & C-THRU !


Γειά σας κοριτσάκια μου!! 

Τι μου κάνετε?? 
Πρίν από λίγο καιρό παρέλαβα ένα πακετάκι ροζ!!! Ροζ σακουλίτσες αλλά και ρόζ περιεχόμενο!!! 
Προς μεγάλη μου έκπληξη μέσα από τις σακουλίτσες ξεπήδησαν τα νεανικά μου χρόνια!! 

Η εταιρεία Σαράντης μου έιχε στείλει τα 2 καινούρια αρώματα  BU  και C-THRU. 
Μαζί με τα αρώματα μου στείλανε και ένα πολύ όμορφο μαντηλάκι αλλά και ένα ωραιότατο καπελάκι για τους χειμωνιάτικους περιπάτους μου!!! Και όλα φυσικά στις αποχρώσεις του ρόζ.!! 

Άνοιξα αμέσως τα αρωματάκια και τα δοκίμασα! 
Οφείλω να πώ οτι η μυρωδιά ήταν πολύ δροσερή και νεανική!! 
Λουλουδάτα αρώματα ιδανικά για τις νεαρές μας φίλες! 
Θα σας θυμίζουν κάτι ανάμεσα σε καλοκαιράκι και άνοιξη! 

Μαμάδες μην διστάσετε να κάνετε δώρο στις κορούλες σας τα αρωματάκια. Όσο για τις τιμές...παραμένουν ασυναγώνιστες!! 

Τρέξτε να πάρετε δωράκια λοιπόν!!! 

Περιμένω εντυπώσεις από όσες τα έχουν δοκιμάσει..!!! 

Always stay tuned!!! 

With love 
Katerina xoxo

4 comments:

  1. Νομίζω είναι must να το έχουμε! Φαίνεται κουκλίστικο!

    ReplyDelete
  2. μυριζουν κ τα 2 τοσο ομορφα! τη BU τη χρησιμοποιω πιο πολυ οταν τελειωσει θα παω κ στην αλλη χιχι
    πολυ ομορφο μπλογκ! εγινα κ αναγνωστρια σου
    αν θελεις ριξε μια ματια κ στο δικο μου θα χαρω να μαθω τη γνωμη σου!
    φιλιαα
    caramellitsa
    http://caramellitsa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. mou arese emena eidika to bu :) xo

    ReplyDelete
  4. ax exo apo to gumnasio na foreso B.U.

    http://missmadden923.blogspot.gr/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...